close

馬太 11: 28 – 30 凡勞苦擔重擔的人可以到我這裡來,我就使你們得安息。我心裡柔和謙卑,你們當負我的軛,學我的樣式;這樣,你們心裡就必得享安息。因為我的軛是容易的,我的擔子是輕省的.
Come unto Me all you that labor and are heavy laden, and I will give you rest. Take My yoke upon you and learn of Me, for I am meek and lowly of heart; and you shall find rest unto your souls, for My yoke is easy and My burden is light.

詩篇 55:20 – 你要把你的重擔卸給耶和華,他必撫養你;
Cast Your Burden Upon the Lord and He will sustain you.


以賽亞書: 40:31  但那等候耶和華的必從新得力。他們必如鷹展翅上騰;他們奔跑卻不困倦,行走卻不疲乏。
But those who wait on Jehovah shall renew their strength; they shall mount up with wings as eagles; they shall run, and not be weary; they shall walk and not faint.


彼得前書 5:7: 你們要將一切憂慮卸給他,因為他顧念你們。
Casting all your care upon Him, for He careth for you.


以賽亞書 26:3  堅心倚賴你的,你必保守他十分平安,因為他倚靠你。
You will keep him in perfect peace, whose mind is stayed on You: because he trusts in You.


腓立比書 4:6 – 8: 應當一無掛慮,只要凡事藉著禱告、祈求,和感謝,們所要的告訴神。神所賜、出人意外的平安必在基督耶穌裡保守你們的心懷意念。
In everything by prayer & supplication with thanksgiving let your requests be made known to God. And the peace of God, which passes all understanding, will keep your hearts & minds through Christ Jesus.

arrow
arrow
    全站熱搜

    陽光天地 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()